Levo xa un tempo esperando, para ver se non tería que mandar este correo.

Apunteime aqui porque, en teoría, ahora iba ter moito tempo libre. Supoñía
que tería tempo de ir facendo algunha que outra traducción e tal...

Pero a verdade é que levo un mes e pico liado de máis... Por eso, vou avisar
públicamente, por si hai alguén interesado e eso.

Supostamente, eu estaba coa parte de kde 'extragear-network'... a día de
hoxe, só tuven tempo de traducir un par dos po`s, que aínda teño sen
revisar...

Estuven esperando, por si conseguía ter algo máis de tempo e podía ir
facendo algo... pero paréceme que a cousa vai ir a peor, polo menos vou
andar liado outro par de meses. Por eso, se alguén quere ir meténdose co
'extragear-network'... Pola miña parte vai estar parado bastante tempo...

Penso que é mellor que vos diga o que hai, e se alguén quere seguir, que
estar esperando e sen facer nada... Así polo menos se outra persoa pode, a
cousa seguirá avanzando...

Seguirei apuntado na lista, e se algún día máis adiante vexo que vou tendo
maneira de facer algo, fareivolo saber...

Moitas grazas. E síntoo... A verdade é que me sabe bastante mal... Pero por
ahora non podo facer outra cousa...

PD: levaba tan liado que nin sequera me enterara dos cambios na web... debo
ter como uns vinte correos da lista (contando só os da lista, e cas súas
respostas e tal) sen ler... A verdade é que queda moi ben, jejeje