On 8/16/06, Daniel Muñiz Fontoira <dmun...@gmail.com> wrote:

 Pois resulta que como dicia hai 25 paquetes .deb, a cuestión é que cando
quixen instalar o openoffice.org-core01 da erro de dependencia e dí que falta a
openoffice.org-core02 e cando intento instalar openoffice.org-core02 dí que
falta openoffice.org-core01
 polo que no meu sistema non se pode instalar.
 Antes dabamme erro de compativilidade coa versión instalada polo que me
dispuxen a desinstalar todo o openofice cousa que ainda me custou algo debido a
que debe haber algunha orde (o caso é que ao final conseguino desinstalar).
 Agora non sei como continuar. Desde logo se isto é facilitar o uso do
openoffice en galego...
 Penso que unha solución sería poder dicirlle ao synaptic que o cartafol x ten
os .deb e así cando busque o que falta que o poida atopar.
 Como se fai iso? podese facer?
 Saudos

Podes montarte un servidor local de paquetes Debian de varias formas:

A local  deb repository similar to an official Debian archive can be
made in this way:
Por exemplo ( http://www.debianhelp.co.uk/pkgadm.htm ,
http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/ch-basico.es.html ):
    # aptitude install dpkg-dev
    # cd /usr/local
    # install -d pool # physical packages are located here
    # install -d dists/unstable/main/binary-i386
    # ls -1 pool | sed 's/_.*$/ priority section/' | uniq > override
    # editor override # adjust priority and section
    # dpkg-scanpackages pool override /usr/local/ \
       > dists/unstable/main/binary-i386/Packages
    # cat > dists/unstable/main/Release << EOF
    Archive: unstable
    Version: 3.0
    Component: main
    Origin: Local
    Label: Local
    Architecture: i386
    EOF
    # echo "deb file:/usr/local unstable main" \ >> /etc/apt/sources.list

Alternatively, a quick-and-dirty local deb repository can be made:

    # aptitude install dpkg-dev
    # mkdir /usr/local/debian
    # mv /some/where/package.deb /usr/local/debian
    # dpkg-scanpackages /usr/local/debian /dev/null | \
      gzip - > /usr/local/debian/Packages.gz
    #  echo "deb file:/usr/local/debian ./" >> /etc/apt/sources.list

Ou sempre poderías instalar e configurar apt-proxy (
http://apt-proxy.sourceforge.net ) ou debian-cacher
(http://www.nick-andrew.net/projects/apt-cacher/).

Sorte.

 Leandro Regueiro escribió:

On 8/16/06, Daniel Muñiz Fontoira <dmun...@gmail.com> wrote:

  Grazas Leandro:
  Xa o estou a descargar, son 119 megas, a versión que o ubuntu ten é a 2.0.2
  Xa che contarei.
  Saudos

 Ola, tiña eu razón logo. Acabo de pasar outra vez por

http://www.mancomun.org/index.php/component/option,com_content/task,view/id,368/Itemid,113/

 e vin que a versión 2.0.2. si que está traducida pero só a Windows e
 Mac, e a 2.0.3. só o está a GNU/Linux. Que cousa máis rara.

Miguel Ángel Fernández Morales