On 7/5/07, mvillarino <mvillar...@gmail.com> wrote:
Pois teño as seguintes (ppalmt atopadas en Amarok, Kopete e por ahí diante):

- Demux // demuxer
- Multicast
isto creo que se decidira deixalo tal cal, pola mesma razón ca broadcast

- Loopback
isto é o da pescada que morde a súa cola. Tes o enderezo de loopback
(localhost ou 127.0.0.1) e os sistemas de ficheiros loopback, que polo
que entendera eu son por exemplo as imaxes iso almacenadas nun sistema
de ficheiros e que se montan nun directorio coma se foran outro
sistema de ficheiros.

- Pull authentication
- Windraw
- Sink (un "sink" de gstreamer)
- Mood (a "moodbar" de Amarok, sexa o que sexa)

- "Claim password was erroneous" -> Referirase a que está a reclamar
por un contrasinal?

claim ata onde eu entendo é reclamar, e polo tanto reclamación.
Traduciriao como "a solicitude do contrasinal é errónea"

- "... sent you a buzz/nudge" ?? isto que é, a mamarrachada esa de que
se che mova a fiestra?

O buzz é o que fai o móbil co vibrador posto.

Se ademais te animas a traducir unha campaña avisa :)