Hahaha, non será pra tanto ho!.

O meu é unha revindicación persoal. Cando lle dis a alghén, -no', é que son
biólogo- mirante con cara de "eh" e espetan o de -eso que é, o dos bichos?-.
A xente non ten idea de que as famosas "analíticas" que che fan nos hospitais
non as fan os médicos, que a todo isto non teñen nin idea de como facelas,
senón biólogos. E para iso tes razón, hai que pasar pola estatística e as
mates, que están en tódolos lados (e grazas!).

Responderlle a