Pois veña. Actualicei o wiki avisando de que tomamos a decisión de
enviar ese correo. Dádeme un anaco para comprobar que a lista FETG
funciona ben, que me acaban de cambiar o MX do dominio, non vaia selo
demo que xustamente se perda este correo.

Eu irei actualizando o wiki según vaia podendo: sentídevos libres de
ir incorporando o que se vaia falando, que ninguén se tome a mal se ve
que hai algo que non puxen.

Saúde,

mvillarino escrebeu:

--
Xesús Manuel Benítez Baleato                Coordenador de mancomun.org
Consellaría de Innovación e Industria                  Xunta de Galicia

Responderlle a