On Thu, Apr 24, 2008 at 11:22:36PM +0200, suso.bale...@xunta.es wrote:
> Francisco J. Tsao Santin escrebeu:

         ^^^^^^^^^^^^^^^

> Pois non. Non estaba a referirme a Jacobo Tarrío.
>
> Tres.... Dous... Un.. Cero.

¿Tres... os días que tardaches en recordar que tiñas que responder a
esto?

> Vaia.
>
> Acabas de te decatar de que meteche a zoca até o fondo montando un flame
> sen motivo, insultándome sen vir a conto e soltando unha extravagancia

[...]

> dispoñas a enviar un correo incendiario insultando a alguén, procura
> sentarte, respirar e pensalo dúas veces. Mais que nada para non facernos
> perder o tempo.
>
> Sorte e ánimos coa coordenación do TP. Como sigas metendo a pata coa
> xente desta maneira vaiche facer falta ;-)

Oh, vaia. Que torpe son. Si, a verdade e que é todo  culpa miña por non
ter entendido ben os teus correos dos derradeiros tres dias. Terás que
disculparme, home, que non chegue ó teu nivel... pero claro... por eso
estás no posto no que estás, mentres os demais... pobres mortais...

Perdoa, ¿eh?, perdoa... Estou avergoñado...

--
Francisco J. Tsao Santín
http://tsao.enelparaiso.org

Responderlle a