Olá;

Pregunteille a Xabier de Tagenata como ia esto das xornadas xq me interesaba
ir. Eu traballo de mañás no vran así que só podo ir polas tardes. ó que vou;
non só buscaban interesados en asistir senón 'oradores'; xq iso se dirixían á
lista.

A min colleme non moi lonxe (son de Carral, +-, e son en Carballo) así que
mínimo irei e a falta de candidato eu ofrezome a falar un pouco do que
vexo/leo/facemos os que estamos en Trasno. Insisto que non me considero o máis
apropiado para dar unha charla de tradución; eu sendo biologo as miñas
destrezas nesto é actualizar a copia local do KDE con KDESVN e manexarme no
lokalize e Kbabel, :) Tampouco traducín tanto coma outros. Así que...

Xa que o 10 celebramos a famosa reunión sería un bo motivo para realizar unha
exposición (as conclusións etc). E se se vos ocorren ideas para unha posible
charla, agradézovolas.

Sendo o tema ese, ten que ir algún de nos pero INSISTO, o que lle interese que
o diga e eu achanto de público ;) e encantado.

Miguel Branco

Responderlle a