Pois si, xa contarás.
A ligazón, non vai.
Saúdos

mgl.bra...@gmail.com escribiu:
Esta é exposición que fixen nos cursos de verán da UDC en Carballo, e a que Trasno foi invitado. Foi onte e o que vedes nas diapositivas é esencialmente o que contei... vale, tamén me metín con M$ e coa Xunta, xa volo contarei. Hei escribir noutro correo todas as conclusións que onte saquei falando coa xente de Tagen Ata (Saúdos!!), Imaxin e con Suso (Saúdos Tamén!). En canto as estatísticas da presentación, made in na casa e con moita paciencia. Hei milloralas e actualizalas e pasareinas a quen lle interese, aparte de comentalas no meu blogue)).
IntroCarballo
http://docs.google.com/fileview?id=F.475e39f4-1a85-4f52-83fc-e8a352018c8f

Responderlle a