O Luns 28 de Xullo de 2008, damufo escribiu:
> Alguén sabe como se di en galego? paraolimpiada, paralimpiada
> parolimpiada...?
> No volga non ven, no irindo tampouco, no desanovado da rag tampouco, no

Se buscas a forma simple:

---------
[volga]
olimpíada        f

[irindo]
olimpíada
< lat olympas < gr
    port:olimpíada/olimpíade     cast: olimpiada     ingl: Olympiad

[estraviz]
Olimpíada ou Olimpíade s. f. Período de quatro anos decorridos entre
duas celebrações consecutivas dos jogos olímpicos, na antiguidade grega.
pl. O mesmo que jogos olímpicos [gr. olympias, ados, lat. olympiade].
---------

Non estou segura ao 100% pero diría que paraolimpíada (norma RAG) ou
paraolimpíad[ae] (outras normas).

--
Susana Sotelo Docio                         http://gramatica.usc.es/~sdocio
Linux User #96506                                          gpg-id: 0E9BEDA4

"Only after the last tree has been cut, only after the last river has
been poisoned, only after the last fish has been fished, only then you will
discover that money can not be eaten." -- Evelyn Waugh

Responderlle a