----------  Mensaxe reenviada  ----------

Asunto: Erro en desktop_kdebase.po
Data: Sábado 21 Xuño 2008
De: t...@riseup.net
Para: xab...@gmx.net

Moi boas.

Permítome escribirche porque hai un tempo que uso kde 3.5 e vexo
que dende hai tempo, mesmo na última versión, se empregas o kcontrol
(o "Centro de control" no menú) tópaste na sección correspondente
ao control de enerxía com:

"Control da Enerxéa" em troques de "Control da Enerxía"

Despois de moitas voltas dim con que o erro está no arquivo:

desktop_kdebase.po

que por máis que tentei topar nos paquetes nom sei onde carallo está:
kdebase, kde-i18n-gl? E tampouco vexo que haxa nengum .mo
correspondente
a ese nome..

En fin, como tampouco é cousa de que o amañe só eu na miña
computadora,
pois nada, dou o aviso ao responsable para beneficio do común ;)

Máis nada, um saúdo e moitisimas gracias po-lo choio bem levado.

Chau.

--
"Medre continuo aplicado a consumo de recursos nom renovábleis conleva
o esgotamento fulminante do recurso" -- Principio básico de Aritmética