Certo, non leva a ninghures, non hai ligazóns nos títulos::

===== Drupal =====

  * Descrición: Xestor para crear páxinas web
  * Páxina web: [[http://www.drupal.org|Drupal]]
  * Traducido por: Ignacio Casal Quinteiro versión 4.7,
[[http://www.mabishu.com|Fran Diéguez]] versión 5.1
  * Última versión traducida: Versión 4.7.x, Versión 5.1

=== Grupo traducción e espallamento de Drupal en galego ===
Co gallo da release da traducción do Drupal 5.1 en galego feita por Fran
Diéguez (Grupo de usuarios de linux da galiza) creouse o grupo oficial de
drupal en galego.

=== Capturas de pantalla ===

Probade cunha edición máis clásica: os enlaces fóra do título de sección
(probei a ver se se poden poñer no título pero non dou co asunto; BTW, o
método de edición da wikipedia é unha absoluta MERDA, é horrible; mira que
sufrín para actualizar a entrada de KDE na galipedia)

O Tuesday 09 September 2008 14:50:44 Leandro Regueiro escribiu:

Responderlle a