O Martes 13 Xaneiro 2009 21:56, Miguel Branco escribiu:
> ... pois iso, que ando en modo'halted' así que non esperedes contribucións
> miñas, malia o meu pesar. Espero facer un oco antes do 20 (que xa sabedes
> que é o último día para as traducións) e ou facer máis correccións ou
> traducir algo do que quedara.

Non pasa nada, estamos case case completos, e vou moi lento incorporando a
última remesada de qa. Eu tamén ando algo pillado pola vida real.

O que si subo rapidamente é a documentación que envía Xosé, aínda que non llo
notifique!

Non nos preocupemos polo día 20, que vamos de libro!
--
Best regards,
MV