Espero poder resolver iso durante a próxima semana; estou por Bruxelas agora
petando nas portas dos funcionarios e políticos da UE aproveitando que o
FOSDEM está á volta da esquina; compre manter o tema soft libre/estándares
abertos vivo na axenda agora que están replantexándose qué facer coa Comisión
a conta da movida Niza vs Lisboa.

Mentres tanto, o procmail é bastante efectivo. Grazas por avisar en todo
caso.

Saúdos,

Fran Diéguez escrebeu: