> Traducindo Pyjama / Python Jamendo Audiocenter
>
> Que é un reproductor de Jamendo como ben suporedes, pois nel atopo:
>
> Scrobble to last.fm?
> Scrobble to libre.fm?
>
> Garda relación cos complementos "last" e "libre" nos que informa: Simple
> plugin for scrobbling from...
>
> Algunha idea para "scrobble" ??

Si! Ou sexa que xa van incorporar Libre.fm  fixo!

Eu sei perfectamente o que significa o concepto. Trátase de enviar información
sobre a música que escoitas á túa conta de usuario nunha desas dúas redes
sociais musicais.

Actualmente Last.fm xa está incluído, así que haberá algunha tradución en
linguas próximas que poidas tomar como referencia.

A min de primeiras ocórreseme "Enviar escoitas", pero ha haber outras
alternativas.

Un saúdo!

Responderlle a