Mirando por aí vin que:
To "scrobble" a song means that when you listen to it, the name of the song
is sent to a Web site (for example, Last.fm) and added to your music
profile.
( http://www.netlingo.com/word/scrobble.php ) E ten que ver co sistema
"audioscrobbler" de last.fm

Curioso. Hai que ver que fora de onda ando nesto da web 2.0... E vaia, o de
que empregue xmms2 sen interface para escoitar música tamén axuda a que non
me entere destas cousas.

Así que penso que vai haber que inventarlle un nome para isto...
Algo como "enviar", "compartir", "rexistrar"... ou así.

Veña, ata loguiño!

--
Saúde,

Chaves.