Miguel Branco escribiu:
> 40€, pero hei preguntar a ver se nos podedes acompañar (q non debería
de haber
> problema)

Nos cursos de verán nos obrigan a cobrar, sobre todo isto vai destinado
a alumnos de universidade aos que se lle recoñece crédito de libre elección.

Verán: "comeza co [...] 21 de xuño até o 21 de setembro no hemisferio
norte" segundo a wikipedia. A efectos de calendario lectivo na
universidade, setembro considerase verán.

Saúdos

Responderlle a