Ola,
como estou en modo "paso de todo xa porque estou farto" apoiarei o que
decida a maioría dos que opinen e teñan coñecemento dos problemas
reais no relacionado co tema en cuestións en asociacións reais.

Aínda así penso que a elección non deberia durar horas, e penso que se
debería votar ás persoas, pero repito que por acabar antes apoiarei a
decisión da maioria.

Respecto ao de substituír ao presi penso que deberia haber algunhas
lista de persoas ás que lle tocaria por orde, pero apoiarei a decisión
da maioria.

A ver se pechamos isto canto antes e constituimos xa a asociación. Eu
mentres estou en época de estudo non quero andar indo dun lado a outro
nin estar discutindo interminablemente.