Aquí vai a miña última proposta de estatuto para a asociación de Trasno. Se
queredes facer correccións menores, seguirei ocupándome de as facer. Se non
hai consenso, desisto de redactar o estatuto, polo menos, ata Outubro.

Como opinión, co tema político actual, penso que é necesario aprobar un
estatuto xa, CALQUERA, e fundar Trasno como asociación. Se vemos que non
funciona modificámolo a posteriori.

Modificacións importantes:

1. Directiva: presidente, vicepresi, secretario e tesoureiro. Eliminar
vicepresidente dáme dor de cabeza xq hai q encaixar as cousas á hora de
redactar. Total, é un cargo, IMHO, "figurín". (se alguén se anima a eliminalo,
adiante!)
2. Votacións a presidente e vicepresidente ó estilo Fedora (votación con
rango: ordénanse os candidatos por preferencias do 1 ó 7, 7 = + preferido,
p.ex, sae o que máis puntos teña.  O 1º presi, o 2º vicepresi. Exemplo aquí:
http://nigelj.fedorapeople.org/feg/
3. Secretario e tesoureiros elíxeos o presidente, ratifícaos a asemblea (igual
se pode eliminar o da ratificacións, non? dácheme igual, a verdade).
4. Votación electrónica: vótase por correo os cinco días antes da asemblea,
unha persoa encárgase de facer de 'chairman' da votación e manter o secreto do
voto. Se fai pucheirazo, fóra da asociación. Así pode votar todo o mundo inda
que non poidan ir á asemblea.
5 Nas asembleas pódese delegar voto. P.ex. eu pódolle firmar a Marce unha
autorización para que vote por min
6. As decisións ordinarias (drupal ou joomla?, facemos unha reunión en Vigo ou
en Lugo?...) vótanse por internet. Isto reduciría o número de asembleas
extraordinarias que habería que facer, supoño.

Todo o que engadín/modifiquei non o inventei eu: son cousas que se usan en
fedora e KDE ev, e practicamente dun xeito literal. Entendo que poderiamos
funcionar así sen problema.

PD: Recibistes este correo por andar habitualmente/ás veces por Trasno, e
probablemente dúas veces. Síntoo pero a xente parece andar de vacacións e
considero importante o tema. Agradécese que contestedes coa vosa opinión, a
que sexa (p.ex. paso de asociarme, tal punto non me gusta, ata o 15 estou en
Pachá Eivissa). Grazas!.

saúdos!

Miguel Branco