O Venres 31 Xullo 2009 13:15:30 Leandro Regueiro escribiu:
> Ola,
> como diaño se fai para que o Lokalize trague un ficheiro TBX? é dicir,
> quero poder usar un ficheiro TBX que fixen eu a man, sen meter os
> datos usando o Lokalize.

Podes definilo en "Proxecto > Configurar o proxecto >Xeral > Glosario"
especificando o ficheiro .tbx

Penso que se tes en "utilidades > xestionar as memorias de tradución" podes
arrastrar e soltar o ficheiro e engádese á memoria que tiveras creada. Pero non
cho podo confirmar. Isto creo que si que funciona para cartafoles con ficheiros
.po.

Responderlle a