Por certo, como vai o do irc?
Na miña vida me conectei a ()ou con iso??
Teño que instalar algo?
Teño que ter unha conta diferente á de gmail?

Leandro Regueiro escribiu:
- Propoño unha quedada vía IRC na canle #trasno en freenode. este Xoves 8
dende as 21:00?. Serviría de asemblea constituínte

A unha hora tan tardía non podo, se fora mañá á noite que o meu
compañeiro de piso con conexión a Internet aínda non volve supoño que
lle podería aproveitar a conexión para manterlla quentiña e iso, pero
o xoves é cando el volve, así que nada. Mércores 7 ou non podo :) Vou
instalar algo de IRC por se acaso...

- Se estamos "todos", procedemos a realizar a votación da directiva, senón
adiamos a "asemblea virtual". Unha vez elixida directiva acordamos un día
para asinar fisicamente (max. en 20 días?) o documentos de constitución e (e
ese ou outro día o presidente e/ou secretario entregar os papeis na Xunta,
max en 1 mes?)

Vale.

- teño rexistrados proxectotra...@gmail.com e
votacións.proxectotra...@gmail.com . A idea do segundo correo é para as
votacións: eu teño, obviamente o contrasinal da conta, pídovos que votedes
(dou un tempo), de último voto eu, unha vez eu realice o reconto, publico
resultados e douvos o contrasinal de xeito privado para que poidades
comprobar que o reconto se fixo correctamente. logo volvo a cambiar o
contrasinal etc A idea do primeiro é para dar un correo de contacto nas
papelames (poñer unha lista de correo ummm)

Todo isto de xeito provisional, claro.