From: José Manuel Castroagudín Silva <chavescesu...@gmail.com>
Date: 2009/10/7
Subject: Re: Resumo e rexistro da reunión no IRC
To: Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>
Cc: Trasno - Lista <proxecto@trasno.net>

Boas,

Paralelamente, ofrecinme a pagar unha comida o mesmo día, tamén por Área
Central, en principio aos asistentes á asemblea no IRC que quixesen pasarse.

Ben, pois o caso é que estendo a invitación a todos os membros que vaian
acudir á reunión para asinar os papeis estes.

Vou mandar outro correo á parte deste, para non interromper a conversa sobre
os temas importantes. Este correo era só para atraer a vosa atención.

Aburiño!

Ola.

--
Saúde,