[...ou come antes ou come despois]

Out 07 20:32:03 <leandro>       marce
Out 07 20:32:07 <leandro>       que controla de cartos
Out 07 20:32:16 <jchaves>       nomear tesoureiro en ausencia non sei se me
convence
Out 07 20:32:16 <leandro>       entrou no da tradución traducindo o kmymoney
Out 07 20:32:17 <damufo>        Penso que como tesoureiro faríao moito mellor
marce
eu non teño experiencia
Out 07 20:32:20 <miguelbranco>  tesoureiro? a min acáeme, non sei a el
Out 07 20:32:25 <leandro>       para levar a contabilidade da asociación de
veciños

Vaia memoria!.

Non teño impedimento en actuar como tesoureiro.

Cousas imprescindíbeis:

-C/C (conta corrente), é preciso xuntarse para isto (para as sinaturas
autorizadas) o cal vai complicarme moitísimo o asunto.
-Sinatura da FNMT
-Acceso web a esa conta, a ser posíbel permitindo a exportación de estados no
formato definido no Caderno 43 da AEB. Vaaaaaale: tamén serve ofx.

-É recomendábel ter cotas. Os bancos cobrar un pico por domiciliar o pagamento
de recibos. Daquela eran uns 2 EUR por recibo, polo que non recomendo
domiciliar o pagamento. Ea, a facer o ingreso por caixa.

-Descoñezo como está o asunto da factura electrónica, sería recomendábel ter
información.

-O formato da contabilidade non é trivial: estou a pensar en utilizar ou KMM
ou Keme (este porque ten o pxc 2008), ou o ... este... vaia memoria teño.... o
GestiONG ou semellante (caguéntó, como se chamaba este da akademy-es?)
-Desde o momento de ter espazo web proprio, recomendo mirar de ter tamén
servizo de banco de datos, co propósito de garantir o non perder os datos de
contabilidade.
Penso que é recomendábel ter tamén a contabilidade en formato papel.

-----> Necesito información: Fiscalidade e presentación de declaracións.

PATRIMONIO(CAPITAL) = ACTIVOS - PASIVOS
INGRESOS - GASTOS = RESULTADO
Res. explotación  +  Res. financeiro  =  Res ordinario  +  Res.extraordinario
=  Perdas e gañancias

Como era isto... xa recordo: Comprar? como que comprar? Non hai un peso!!!!

Responderlle a