> Eu teño un problemiña: non coñezo case Santiago. Así que se credes que
> despois chegaremos a tempo á reunión "oficial", por min vale(google
> maps di que hai uns 2 km dun sitio a outro). O da churrascada soou
> ben, francamente.
>
> Á parte, a xente irá en coche. Algunha suxestión de onde aparcar, ou algo?

Pois o máis preto dese local será o aparcadoiro da praza de Galicia ou
o aparcadoiro de Belvís, os dous de pago se non lembro mal.

Na zona de Fontiñas (onde está Area Central) xa hai sitio para aparcar
de balde, se se atopa sitio, claro.

En castelán "la cueva del heno" ou "la cueva del feo"?

Se imos aí o arco pode ser un sitio recoñecible.