Teño que puntualizar a miña opinión, xa que me esquecín da terminal.

Exacto, eu son da idea de Xosé. Eu sempre me refiro a directorio cando
traballo na terminal e cando falo da xerarquía escrita lóxica no disco.

Mentres que o cartafol sempre é a abstracción de dito directorio na
interface gráfica.

Todo se remite ao que podemos ver: Na interface gráfica vemos un cartafol.

Fai xa algún tempo discutín con Miguel Bouzada isto mesmo e chegamos a
esta mesma conclusión.

Saúdos.

Xosé escribiu:
> Sigo a ser da idea de que directorio se refire á xerarquía de ficheiros e
> cartafol á metáfora da interface gráfica.
>
> O directorio /home/eu/Documentos é único
>
> Documentos, como cartafol, pode aparecer no escritorio, no directorio
> persoal,
> nos diálogos de selección de ficheiros,... e, no meu caso, é de cor verde.
>
> Xosé
>

> O Luns, 19 de Outubro de 2009 15:52:40 damufo escribiu:

- --
Fran Diéguez
http://www.mabishu.com         -     lis...@mabishu.com
GPG: 43DD 1B00 035F A764 4986  E695 98BB 6626 A2A4 F9B8