Engado algo

Habería que distinguir varios usos

- Enxeñaría civil
- Medicina
- Tratamento de imaxes. Tratamos este caso

A idea téñoa clara: un filtro que permite salientar un obxecto polo
seu brillo fronte a un fondo de cousas variadas. Se se trata dunha
cor, pois será unha combinación de brillo e máis cor, entendo.
Diccionario politécnico de las lenguas española e inglesa
http://books.google.es/books?id=ZIU4-UjfzYcC&lpg=PA1437&ots=wUcPKkoJCa&dq=filtro%20sombrero%20de%20copa%20top-hat&hl=en&pg=PA1437#v=onepage&q=top-hat&f=false