Bufff, hai que ter moral para ter o iceweasel de Sid. Eu chegou un
momento que tiven que descargarme o firefox estable da páxina de
Mozilla, e empregar ese.

De feito, despois acabei desinstalando o do sistema de paquetes.
Petaba demasiado, e no navegador resúltame especialmente molesto...

A ti non che falla cada 2x3? Sería cousa das extensións?

--
Saúde,

Chaves - http://chav.es

Responderlle a