Temos unha segunda oportunidade para facer os aspectos comunicativos
ben. Se se leva a efecto o proceso da Federación, que inclúe a
determinación de infraestrutura colectiva, podemos reconducir ese
aspecto da organización da localización e aliñarnos no grupo que
supera o minifundismo e se organiza democraticamente con sentido de
responsabilidade.

2009/10/20 Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com>:

> [...]
> (ODF -odt, odp, ods etc.-, PDF, ...) hanse enviar directamente ó lixo :/
>
> Podes atoparme en GTalk e máis en jabberes.org e na sala

Responderlle a