Non, os únicos problemas son que a veces cando o pecho queda o proceso
traballando no fondo e teño que matalo cun killall, e despois un pequeno
problema coas barras de desprazamento, que non sempre se ven ben (pero isto
último só dende o cambio a KDE4. Preciso una renovación completa do sistema)

Que cnste que me estou plantexando darlle outra oportunidade a (K)Ubuntu,
pero dóeme deixar a miña fiel Sid... canto non aprendín cando unha
actualización me escarallaba todo! Ains, cantos recordos, snif!...

--

Xabier Villar

Responderlle a