2009/10/20 Adrián Chaves Fernández <adriyeticha...@gmail.com>

> Se non queres deixar atrás eses momentos... proba Arch Linux. De por si
> unha
> actualización pode cargarse cousas importantes, e iso na póla estable :)
>
> PS: En realidade é bastante estable, a inestabilidade a podes causar
> mediante
> repositorios.

Fai anos estiven tentado a facer unha LFS... pero para que enganarnos, non
son tan home XD

Prometinme cambiar de portátil cando acabe a carreira, así que se a cousa
sae ben, igual en uns meses podo xubilar a carraca que teño agora para
aduanadas e dispoñer de algo mais estable para "traballar". Xa digo, se a
cousa sae ben, claro :P

--

Xabier Villar

Responderlle a