Non sei se cheguei a contestar a este correo, pero para consultar as
traducións podelas atopar en http://pootle.lxde.bsnet.se/gl/lxde/
Por certo alguén chegou a compilar o lxde?, porqué agora mesmo estou
bastante bloqueado, xa que parece ser que ao compilar non me atopa o
ficheiro spinlock, e non atopei ningunha información sobre isto.

gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I.. -DPACKAGE_BIN_DIR=\""/usr/
local/bin"\" -pthread -I/usr/local/include/glib-2.0
-I/usr/local/lib/glib-2.0/include       -g -O2 -MT tdb.o -MD -MP -MF
.deps/tdb.Tpo -c -o tdb.o tdb.c
tdb.c:60:22: error: spinlock.h: No such file or directory

Un saúdo.

2009/10/5 Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com>

> 2009/10/5 Indalecio Freiría Santos <ifrei...@gmail.com>
>
> Boas,

> --
> Por favor, non me envíe documentos con extensións .doc, .docx, .xls, .xlsx,
> .ppt, .pptx
>
> Calquera documento que non sexa conforme ós estándares internacionais ISO
> (ODF -odt, odp, ods etc.-, PDF, ...) hanse enviar directamente ó lixo :/
>
> Podes atoparme en GTalk e máis en jabberes.org e na sala
> galpon_min...@conf.jabberes.org

Responderlle a