Boas:

marce escribiu:
O Venres, 30 de Outubro de 2009 20:52:36 Iván Penido escribiu:
        Eu sería partidario de wordpress MU +  un planet. O separo do cms, xa
que os blogs da comunidade parécenme unha cousa e as noticias do
proxecto, outra ben distinta que non deben de estar mesturadas.

Non entro en temas técnicos, que me superan moito.

As páxina inicial debería ter unha serie de contidos fixos e outra variábel, a das novas, pero esta ten que ter realmente movemento, e a área empregada actualmente para novas non se actualiza o que se debera (17 de out, 14 de maio, 30 de abril, 27 de xaneiro...). Para mellorar isto penso que a área de novas da páxina principal debe ser un planet (non sei vós, eu escribo na miña bitácora unha vez cada catro meses ou así...)
Concordo! De feito podese empregar algo mixto, non sei se é posíbel?

Responderlle a