Boas.

Home, versado non son é menos nas licenzas específicas. Algo si que
estudei e mirei para aclarar un pouco o tema e facer un mapa que
amosara o concepto das licencias.

http://www.usc.es/osl/?q=liberacion-mapas-licenzas

O estudio debía haber continuado e ter unha clasificacións das
licenzas do que permite cada unha e a súa compatibilidade e ata ter un
diagrama dos pasos para proceder a licenzar unha obra. Pero outras
ocupacións nos levan tido ocupados e é un proxecto que está na cola de
tarefas por realizar chegado o momento.

O que está claro é que é a licenza que desenvolveu a Union Europea e
ten compatibilidade (vixencia ou legalidade) en todos os países que a
compoñen. Agora habería que estudar as claúsulas concretas máis
peliagudas,

Este abogado, Pedro J. Canut, fixo no seu momento analisis de
determiandas claúsulas pero eu non puiden chegar a investigar o tema a
fondo e realizar o que vos comentei arriba xa que tivemos que orientar
o noso tempo e traballo hacia outros proxectos.

http://www.blogespierre.com/category/licencia-publica-union-europea/

Espero que sirva de axuda.

Saúdos.