2010/3/1 Fran Dieguez <lis...@mabishu.com>:

> Confirmo, en GNOME e sobre todo da última uniformización quedou control
> desprazábel.
>
> O de barra de desprazamento eu serveríao para scrollbar.

Certo, certo

scrollbar > barra de desprazamento

> O de selector de desprazamento non está mal, pero vai depender do contexto

De feito a min paréceme máis adecuado o uso de "selector" que o de
"barra" para o obxecto pero o de desprazamento non me convence porque
se asocia a movementos de posición nunha área, mentres que un "slider"
indica un movemento "lateral"...

eu diría "selector corredeiro"