> Mira en kde-apps.org e gtk-apps.org etc.
>
> Ocórrese, aparte do que fagades na USC, ter unha lista de programas "pet", tal
> que cando apareza alguén novo se lle asigne un deses aplicativos, pequenos,
> para que vaian aprendendo. Algo así como os proxectos para novatos que teñen
> no desenvolvemento de GNOME, KDE etc

Eu vexo posible que se me faga tan irresistible saltar sobre os
programas pet que pode que non quede ningún :)

Agora en serio e cambiando de tema. Respecto do Tuxpaint, estaría ben
que puiderades incluilo, pero como é para nenos pequenos aplicase un
estilo diferente, polo que pode que non interese. Así que case mellor
deixadeo para cubrir unha vacante no caso de que non atopedes
programas suficientes. Tede en conta que son dous ficheiros a
traducir.

Responderlle a