Boas.

Grazas ao filtro que crei, que o único que fai é o que vos dixen, xa
teño as mensaxes no cartafol recibidos, pero co seguinte aviso:

Este mensaje no se ha enviado a Spam porque has creado un filtro para
evitarlo. Editar filtros

Unha solución temporal. Tería que falar cos de google para saber que
pasou, pero como meu inglés é malo, non creo que lles diga nada, pero
unha mágoa.

Saúdos.