Grazas Keko!!
En 02/05/2013 2:24, Enrique Est茅vez Fern谩ndez escribiu:
Ola.

Como traballo pendente da OSL, a t铆tulo persoal dixen que me 铆a encargar de subir os ficheiros traducidos ao proxecto Moodle, e non s贸 para a versi贸n 2.4 que se tentou traducir, cun resultado de case 100.000 palabras traducidas.

Estes d铆as comecei a subir os ficheiros. Podo dicir que xa sub铆n os 124 ficheiros que est谩n traducidos ao 100%. Agora comezarei a subir os pouco m谩is de 400 ficheiros que hai traducidos parcialmente, cousa que me vai levar m谩is tempo. A maiores estou propagando as traduci贸ns polas diferentes versi贸ns desde a 2.0 ata a 2.5, que 茅 a desenvolvemento actual.

Parece que xa est谩n integrando as traduci贸ns e creando os langpack con estas cadeas recentemente subidas. P贸dense ver as estat铆sticas aqu铆:

Para a versi贸n 2.5, estamos ao 45%
http://download.moodle.org/langpack/2.5/

Para a versi贸n 2.4, estamos ao 47%
http://download.moodle.org/langpack/2.4/

Para a versi贸n 2.0, estamos ao 53%
http://download.moodle.org/langpack/2.0/

Cando te帽a todo en orde, a ver se preparo unha nova para publicar o traballo realizado pola OSL, pero tam茅n a colaboraci贸n de Trasno, xa que desde que rematei o contrato estou traballando a t铆tulo persoal, como membro de Trasno.

Sa煤dos.