O Domingo 05 Maio 2013 13:39:30 Xosé escribiu:
> A min apeteceríame colaborar e de feito téñoo feito no Launchpad pero con
> Debian teño o problema de que non sei como hai que facer. Tentei varias
> veces pero non sei como se consegue unha conta; antonte pedín unha, outra
> vez, e aínda estou agardando polo correo que disque me vai chegar.
>
> Pódeme axudar alguén?
>
> Xosé

Boas,

a conta faise desde aquí:
https://ddtp.debian.net/ddtss/index.cgi/createlogin

Eu fixen unha no seu momento, pero agora mesmo non me lembro do contrasinal, e
o sistema este é un tanto precario e non ten forma de recuperalo. Se xa o
tentaches desde aí, haberá que avisar na lista para que o miren.

Comproba a carpeta de spam por se acaso.