2013/5/5 Jorge Barreiro <yortx.ba...@gmail.com>:
> [...]
> avisos de seguridade desde o principio dos tempos. O 100% aquí non é realmente
> o obxectivo.
>

> Traballo pendente, para quen se anime a colaborar: penso que o máis
> prioritario agora mesmo sería traducir o manual de instalación e as notas da
> versión (release notes). E despois, a descrición dos paquetes. Os 36000
> paquetes desaniman un pouco, pero non considero preciso chegar ao 100%. Se
> conseguimos o 15% dos paquetes máis populares abarcaremos case todos os
> paquetes que un usuario medio vaia precisar.

Grazas Jorge por entrar ao detalle.

Entendo que a nova non a debo modificar no tema "estado de tradución".
Con todo, o que me pareceu máis sorprendente é que non haxa unha lista
de correo propia do galego como si hai doutros equipos. Eu sei que se
falou de pedila hai tempo. Non sei se é o típico problema de tema en
espera ou algo así.
Dá igual unha lista ou outro sistema, o problema é darlle a quen
queira colaborar e coordinarse un lugar onde poder facelo, onde e con
quen contactar, que prioridades acometer, que políticas prácticas se
utilizan para manter un estilo coordinado...

Se puideses concretar algo así, podemos actualizar a info e poñela
aquí, que lle falta

http://www.trasno.net/debian/