Eses son os botóns/mandos/rodas de control dun potenciómetro (xiratorio),
no mundo do son, nas mesas de mistura, chamáselle así directamente «pot» ou
«potenciómetro» (a parte polo todo).
Eu traduciría por (orde de preferencia):
1.- Botón de control
2.- Mando xiratorio
3.- Control xiratorio
4.- Roda de control
Aínda que ... se non é necesario o adxectivo chamaríalle simplemente Botón,
Mando, Control

Equalizer knob → Botón do ecualizador

Nota os potenciómetros basicamente son: xiratorios e lineais (o segundo
sería o «slider»)

2013/5/16 Xosé <xoseca...@gmail.com>

> Como se lle chama a esa rodiña? Estou coa tradución do LMMS, que está cheo
> deles. Teño para min que se ten falado antes pero non atopei nada en
> ningunha das ferramentas de trasno.net.
>
> Xosé

Membro de «The Document Foundation Projects» http://gl.libreoffice.org
Membro do «Grupo de Amigos GNU/Linux de Pontevedra (GALPon)»
http://galpon.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net
Co-coordinador do proxecto «GALPon MiniNo» http://minino.galpon.org