Kbabel.

Facía isto, pero ao facer a versión baseada nas kdelibs 4 non se lle
puxo a posibilidade de ter proxectos baseados na estrutura de
directorios gnu (non sei se me recordo de que se lle chamase así) (non
sei se me recordo de usalo para traducir o kmymoney cando estaba
aloxado en sf)

Por que non se lle puxo isto ao kaider? Pois non o sei, de feito hai
no bugzilla un RFE que pide o mesmo que pensas facer (76495).