2013/9/18 one2 <talivan.i...@gmail.com>:
> [...]
> consecuencia, a súa
> sintaxe non pode reproducir punto por punto a do español. A sintaxe é a
> compoñente máis
> importante da gramática e por tanto tamén desde o ámbito sintáctico se debe
> procurar un
> galego vivo e fértil, con estruturas de seu, con usos diferenciados do
> español e, en definitiva,
> un galego de calidade. Neste sentido, os complementos directos con
> preposición do tipo de
> Comer no caldo constitúen un trazo diferencial co español que debe ser

Isto mesmo ía dicir eu.

"Premer o/un/no botón" é perfectamente válido.

De fondo hai certa complexidade na que non imos entrar pero hai
moitos, moitísimos complementos directos que poder ir con preposición,
moitas veces son simples variantes de máis ou menos estilo; outras
veces lévannos a  que o complemento pase de ser directo a ser un
suplemento, un indirecto ou un circunstancial. O DRAG está moi lonxe
de ser exhaustivo como sabedes. O instinto non vos falla.