grazas, estaremos atentos a evolución da cuestión.

En 04/01/14 12:49, Enrique Estévez Fernández escribiu:

Boas.

Eu estou co Firefox os en local, pero detiven a sua traduccion porque por agora so teñen pensado sacar x idiomas entre os k non esta nin o galego nin o Vasco nin moitos outros.

E movistar ken vende terminais con Firefox os en España tampouco.

A unica forma e que ti compiles Firefox os co galego e o cargues no dispositivo. A traduccion vai compilada e non se pode cargar en tempo de execucion. Ou polo menos estaba asi na primeira version. Por iso non urxe rematar a Traducion.

Se todo vai ben, irei a unha xuntanza coa xente de Mozilla hispano e a ver k m contan. Informarei de Como vai o asunto e se fai falta voluntarios para rematar a Traducion.

Fai falta xente para traducir outras partes de Mozilla. Quedamos sen lista de correo en mozdev.

Saudos.