Vaia!
Outra máis que o dicionario dará como correcta cando na miña opinión a maioría das veces usarase co significado de baldeiro. Eu, xunto con "gracias" e "diferencia", polo menos así alerta de que o máis probable é que sexa un erro cun pouco de sorte levará a unha visita ó dicionario.

En 14/02/2014 0:44, Miguel Bouzada escribiu:

    vacío

substantivo masculino

Espazo situado entre as falsas costelas e a cadeiraOBSERVACIÓNS: Adoita utilizarse en pluralForon tantas as gargalladas, que me deu un punto nos vacíos que non me deixaba alentar. Viña da feira cun porquiño louseño, cos vacíos afundidos e o lombo estreito

Isto faime lembrar cando nas matanzas os cativos comiamos os vacíos :-)

    Boas:
    Non ma marca como erro. É correcto?

-- Dani

Membro de «The Document Foundation Projects» http://www.documentfoundation.org/foundation/members Membro do «Grupo de Amigos GNU/Linux de Pontevedra (GALPon)» http://galpon.org