Boas:
Neste momento xa van (os dous dicionarios).
Actualicei a versión 43. e instalei sen problema ningún os dous dicionarios.
Se alguén ten algún problema que avise.

Dani

On 17/12/15 00:23, Anton Meixome wrote:

    Boas:

    Mozilla envioume isto:

    Your add-on, Corrector de Galego 13.10.0.1-typefix, has been fully reviewed
by an editor and is now available for download in our gallery
athttps://addons.mozilla.org/addon/corrector-de-galego/

Pero segue a indicar "Not available for Firefox 43.0"

Como é iso?

    Dani