Num sei o quanto de coincidência existe como falou o Olival, mas se tem algo que deve se levar em conta:

About Port80 Software, Inc.

Port80 Software, Inc. is the leading developer of tools and extensions for Microsoft Internet Information Services (IIS) Web servers – delivering security, performance, and user experience enhancements to Web sites and applications. Port80 Software is a Microsoft Certified Partner (MCP ISV) located in San Diego, CA. Visit Port80 today at

Pelo menos para mim ta cheirando a propaganda "get the facts" da MS.
Pegar um nicho pequeno e dar esses dados é algo meio estranho.

Abraços,
Roberto Parente