(em galego...a raiz do nosso português)

-------- Mensagem encaminhada --------
De: [EMAIL PROTECTED]

Boas Marcelo,

O Primeiro Feliz Ano Novo e o segundo un favor, podes remitir a mensaxe de
abaixo da miña parte a lista, parece que teño problemas para enviala
correctamenta a lista da Rede Internacional.

Unha aperta e grazas, Antonio.

---------------------

Ola a todos,

Hoxe no Consello de Goberno da Xunta de Galiza aprobouse o Plano
Estratexico Galego da Sociedade da Información, no que levamos traballando
a Dirección Xeral da Sociedade da Información os últimos meses, incorpora
numerosas iniciativas ao prol do software libre, especialmente na
estratexía operativa que denominamos: "Interoperabilidade, seguridade e
coñocemento aberto", podeis consultar a nova en
http://novas.xunta.es/node/4408 e o texto completo en
http://www.sociedadedainformacion.eu/

Esperamos que poida contribuir cun novo grao de area  a ao desenvolvemento
que desexamos dunha Sociedade máis libre e con maior acceso á información e
o Coñecemento.

Unha aperta, Antonio.

Antonio Pérez Casas.

Asesor do conselleiro para a Sociedade da Información.
Dirección Xeral de Promoción Industrial e da Sociedade da Información.
Consellería de Innovación e Industria.

Tfno: +34.981.544520 - +34.981.545.583
correo: [EMAIL PROTECTED]