Em 14/09/07, Alberto Barrionuevo<[EMAIL PROTECTED]> escreveu:
> "Future releases of the Solaris OS will be built from the OpenSolaris source
> code, but will still be supported in the same manner as current versions of
> the Solaris OS. At any given time, there may be some software in either the
> OpenSolaris project or the Solaris OS product that is not present in the
> other. However, over time the intent is to release as much of the existing
> source code as possible through the OpenSolaris project and for future
> development of the source to take place in the OpenSolaris community."

Pois é, isto é mais ou menos a mesma jogada que foi feita com o
OpenOffice, que veio do Star Office... a Sun, libera, um monte de
doido pega e melhora algumas partes, e eles absorvem de volta para o
proprietário deles, afinal de contas contribuição em software não é
transferência de Direitos Autorais, que continuarão sendo deles... é
bem confusa a história...

A Sun deve ser a única empresa "Open-Source-Pero-No-Mucho" que eu
conheço, hehehe