asasdasdsd

> Sun, 26 Oct 2008 18:45:36 -0300, "Silveira Neto" escreveu:
>
> Is making and using multiple copies within one organization or company
> "distribution"?
>
> No,in that case the organization is just making the copies for itself. Asa
> consequence, a company or other organization can develop a
> modifiedversion and install that version through its own facilities,
> withoutgiving the staff permission to release that modified version
> tooutsiders.
> However, when the organization transfers copies to otherorganizations or
> [...]

Claro que essa discussao vai depender de alguem querer lever isso aa justica,
mas nao acho que o TRE esteja "distribuindo" codigo, afinal, eles estao
meramente colocando o codigo em seus proprios sistemas, ja que as urnas
eletronicas (pelo que entendo) sao de propriedade do TRE, e mesmo toda a
organizacao das eleicoes eh trabalho do TRE.

[]s,
Bruno.