WTF, que... anta.

----- Original Message ----- From: "anta" <anta...@yahoo.com>
To: <internetle...@gmail.com>
Sent: Saturday, September 26, 2009 17:35
Subject: HI

Name: anta
e-Mail: anta...@yahoo.com

Message:
--

anta...@yahoo.com
Olá.
My Name is Anta Fiquei impressionado quando vi o seu perfil em softwarelivre.org e gostaria que você me e-mail de volta para minha caixa de entrada para que eu possa lhe enviar minha foto para você sabe quem eu Am.I belive podemos establishe uma longa navio relação duradoura com you.In outro lado, eu gosto de você a responder-me através de minha caixa de e-mail privado (anta...@yahoo.com).
Isto é porque eu não sei as possibilidades de
remainning no fórum por um longo tempo.
Obrigado, à espera de ouvir mais logo de você.
Anta.

anta...@yahoo.com
Hello.
My Name is Anta I was impressed when i saw your profile at softwarelivre.org and will like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am.i belive we can establishe a long lasting relation ship with you.In addition,i will like you to reply me through my private e mail box (anta...@yahoo.com).
This is because i dont know the possibilities of
remainning in forum for a long time.
Thanks,waiting to hear from you soonest.
Anta.

--
Software Livre Brasil environment system
http://softwarelivre.org/