On 4/2/06, Nir Soffer <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>   ברכות!

תודה!

> נועם, האם חשבת לשחרר בנפרד חבילה של השלמות אוטומטיות שאפשר להשתמש בה
> בעורך אחר?

אני לא כל כך מכיר עורכים אחרים, אבל... לי זה שימושי בעיקר בסביבה
האינטראקטיבית. זה כנראה לא נורא קשה להפוך אותו למשהו כללי שנותן השלמות
בהינתן טקסט, אבל הוא צריך פיתון רץ ברקע עם כל האובייקטים שאתה מעוניין
להשלים.

> נועם ואחרים, מה דעתכם על הרצאה על idlespoon באחת הפגישות הקרובות?

אין לי התנגדות עקרונית, אבל אני לא כל כך יודע איך עושים הרצאה על דבר
כזה - אין כאן חוכמה נורא גדולה, פשוט צריך להבין את הקוד מספיק כדי
להכניס דברים כאלה.

שוב תודה, ולהתראות,
נעם

לענות